abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28826741
Vanmorgen ging de telefoon, het was de Heer ...........

Hij heeft het topic op GoT en op Trosradar gelezen, en heeft uitgelegd aan mijn vader hoe het zit met faillesement papieren;

In geen geval is er sprake geweest van oplichting, het ging over een mislukte fusie en ik (wij) hebben meteen alarm gezaaid waardoor de man veel annuleringen kreeg.

Dit is nooit de bedoeling geweest; ik heb de man / laguna holidays nooit willen beledigen of in kwaad daglicht willen zetten.

Het is voor ons een hoop geld, en als je zoiets vind (waarvan je niet precies weet wat het is), en dat resulteerde al snel in een hoop paniek die nooit zo bedoeld was.

Boek gewoon een goedkope reis en geniet van de zon.

[ Bericht 42% gewijzigd door UIO_AMS op 22-07-2005 00:12:20 (Naam verwijderd.) ]
pi_28827586
Het feit dat jij het bedrijf niet vertrouwd zegt niets over het feit of het bedrijf niet te vertrouwen is. Zolang zij leveren waarvoor jij betaalt is er toch geen probleem?

Kun je anders aangeven wat wel in jouw ogen het probleem is, wellicht dat het namelijk beter past in WGR.

Als je meer wil weten over ervaringen met reisorganisaties is dit de beste plek.

En anders: prettige vakantie
pi_28827676
Ik zie tot nog toe geen reden om het niet te vertrouwen , er zijn heel wat reisbureau's niet aangesloten bij de anvr , bovendien had je dat als je d ie zekerheid wilde moeten checken vooraf en niet na je betaling . Overigens je kan ze altijd even bellen wanneer je tickets of papieren zijn verstuurd.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_28827703
.

[ Bericht 99% gewijzigd door LiquidSmoke op 17-07-2005 08:01:45 ]
pi_28831075
hmz, mijn vriendin heeft toennet gebeld naar het hotel, we staan geboekt zoals het hoort, en ook met laguna als tour-operator.

Wat gebeurd er nu als ik Laguna betaal, maar hun niet het hotel betalen?
pi_28831841
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef LiquidSmoke het volgende:
hmz, mijn vriendin heeft toennet gebeld naar het hotel, we staan geboekt zoals het hoort, en ook met laguna als tour-operator.

Dat komt gerust in orde, maak je toch niet zo druk man.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_28969045
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef LiquidSmoke het volgende:

Jij bent gewoon hardstikke psychotisch zeg!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_28985049
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:47:50 #9
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_28985214
ik snap geen kut meer van het hele topic
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  Moderator vrijdag 22 juli 2005 @ 00:11:26 #10
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29026527
Op verzoek gesloten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')